Termeni si conditii pentru returnarea produselor
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, care se extinde la un termen de 30 de zile, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe
mounli.ro
.
Returnarea coletului si suportarea costurilor de livrare pentru retur se face exclusiv DE CĂTRE CLIENT. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la adresa Comerciantului.
Adresa la care se trimit coletele de retur este:
Piata Unirii Nr. 14 Ap. 12, Timisoara, cod postal 300084;
Telefon de contact: 0738 432 390
Cosmetice
- cu eticheta originala;
- cu toate accesoriile aferente;
- fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
- fara ambalaj deteriorat, zgarieturi;
- sa fie sigilate;
Aparate
- cu eticheta originala;
- cu toate accesoriile aferente;
- cu certificatul de garantie, in original;
- fara urme vizibile de deteriorare;
- fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
- fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice;
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).
Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere), în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și functionării produselor.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat (in cazul produselor sigilate de catre producator).
Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, pensule de machiaj, periuțe de dinți, epilatoare, aparate de ras, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei.
În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.
Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptam returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabilii valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.